Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Thursday, July 24, 2008

family`s day`s KPTS.

setelah puas berjalan di jordan,aku bersyukur sangat2 kerana selamat sampai ke syria semula tanpa ada masalah visa di hudud jordan dan syria,semuanye berjalan dgn baik..tiba aku di rumah,aku di maklumkan oleh kawan serumah aku bahawa esok ada pertandingan bola sepak anjuran anak-anak terengganu syria..KPTS bermaksud `keluarga penuntut terengganu syria`.
dia maklumkan pd aku yg dia dh byr yuran perlawanan untuk aku,walaupon badan xcukup rehat lg balik dr jordan..aku terima pelawa kwn aku untuk perlawanan esok..

perlawanan bermula jam 5 ptg,semua anak2 trganu dh pon berada di padang bola,aku di senaraikan kumpulan QODRO,tp malangnye team aku dapat nombor last sekali dari 7 team semuanye..dah nasib x menyebelahi team aku...ape2pon perlawanan tersebut betul2 bermakna kerana kebetulan ada jgk anak2 trganu dari jordan dan mesir join bersama,di situ lah kite boleh kenal lagi anak2 tragnu yg berada di luar negara..perlawanan berakhir jam 11.30 mlm.

sebelum perlawanan,aku di maklumkan juga oleh badan perhubungan anak2 tragnu bahawa pada mlm esok(mlm 22hrbln) pihat KPTS akan adakan hari keluarga anak2 terengganu di masbah jalilati..
pada mlm tersebut,semua anak2 traganu melibatkan diri dlm program tersebut samada shabab atau pon akhawat..banyak acara yg di buat oleh pihak penganjur termasuk sukaneka,main bola dlm air,dan mcm2 lg lah...betul2 seronok bila sekali sekala dpt berkumpul sesama sendiri..program santai ini kali pertama di buat oleh badan kebajikan anak2 tragnu syria..semoga program sebegini menjadi program tahunan untuk anak2 tragnu di syria..sekian.

1 comment:

farid @k said...

salam...kat sn ada lg x yg knl ana farid ali