Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Saturday, July 26, 2008

jemputan perkahwinan...

assalamualaikum w,b,t....

sila ambik perhatian semua,berkenaan dgn tajuk diatas..saya dgn ini menjemput semua penghuni-penghuni blog,pelawat-pelawat blog salam dari dimasq untuk dtg ke majlis perkhwinan saya...emmm...perkahwinan saya punye abang lah...saya lambat lg...saya belum sampai seru lagi...i`allah lps ni saya plak..tp xthu tahun bila..ok2...serius ni..

saya menjemput semua tuan/puan,encik,datin/dato`,ust,ustazah/dan semua kwn2 yg mengenali diri ini..untuk dtg ke majlis perkahwinan abg saya...

MOHD BAIHAQI SHAMSUDDIN dan SITI ZAINAB BINTI(saya lupe nama ayah dia)sory!!!

pada...

tarikh; 23-8-2008
alamat; pusat pengajian taman islam,kampung bakau tinggi,24007 chukai kemaman,terengganu.

jgn lupe bawak hadiah untuk saya...bukan untuk abg saya yeekk...hehehe...saje je gurau2 ni..
i`allah lps abg saya ni...giliran saya plak..klu sape2 ada masih single...(perempuan ekk)jgn segan2 jumpe saya...huhuhuh...saya pon boleh dikatakan single jgk lg...hehehe...single tang tang lagi tau...huhuhu...

ok...jgn lupe dtg,,,dtg jgn x dtg...sekian!

No comments: