Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Saturday, July 26, 2008

sakit gusi sebab rindu...

aduh..aduh...aduh...mcm mana ni...gusi aku ni makin lama makin bengkak,yg aku peliknye tiap2 tahun memg bengkak di tempat yg sama je..nk kata sakit kat dalam gigi xde lah..tp gusi aku ni sensitif sikit..klu salah mkn benda keras je mesti nk `merajuk` punye..dua hari lps aku salah mkn daging syawarma yg betul2 garing dan keras..sebab tu gusi aku ni bengkak..aku xsalahkan pd daging ayam syawarma tp yg aku nk bgthu nye gusi aku sensitif dgn makanan keras..

sape2 yg ada petua mcm mana nk hilangkan sakit gusi ni bg lah kat aku petua tuh...jgn bg petua suruh kawin dh lerrr....aku xnk petua tu lg..kadang2 tu sebelum sakit gusi..mesti aku ade rindu kat seseorang atau rindu kat sesuatu..klu rindu kat seseorang xlain xbkn kelaurga sendiri..maksud aku abah dgn ummi lah..nk kata rindu kat anak sendiri.aku lom kawin lg..tp klu rindu kat sesuatu..mesti aku rindu yg aku duk rindulah..benda ape pon aku xthu..

ni saje je nk kongsi sakit gusi aku dgn semua org...xthu lg nk tulis ape dlm blog ni..sbb bt masa ni memg xde ape2 cite lg...i`allah esok lusa ada lah cite kat dlm blog ni..ape2pon tlg doakan aku sihat dr sakit gusi ni..xthu nk bt mcm mana lg selain duk diam2 je xnk bg sakit dan bengkak lg..sekian...jumpe lg..semekom..

No comments: